advertise

خرید کود ماهی رستان در قزوین

کود ماهی ترکیبی کامل از انواع اسیدهای آلی حاصل از بقایای ماهی ها است. در مناطق خشک به علت بالا بودن دما و کمبود رطوبت خاک، مواد آلی موجود در خاک به سرعت تجزیه شده و بنابراین خاک کشاورزی در این مناطق عموما فاقد مواد آلی هستند. کود ماهی با میزان متناسبی از عناصر ماکرو و میکرو کلات شده می تواند در این مناطق نیز مفید واقع شود. این محصول در شرکت فرداد دشت الموت قزوین با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به فروش میرسد. شما میتوانید برای اطلاع از قیمت ها و دریافت مشاوره خرید محصول با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.

ویژگی ها وفواید کود ماهی

باعث ریشه زایی و رشد مطلوب گیاه می شود.
تحمل گیاه را در برابر تنش های محیطی افزایش می دهد.
استحکام بیشتر گیاه در مقابل پاتوژن ها
مقاومت بیشتر گیاه و گسترش ریشه
سرعت بیشتر عملکرد گیاه
مناسب برای تحرک بیشتر کلسیم در خاک است که باعت مقاومت بیشتر گیاه در خاک میگردد و همچنین موجب افزایش سرعت رشد گیاه و افزایش مواد آلی در خاک و جذب عنصر های خاکی و گل انگیزی بیشتر میگردد.

فواید کود ماهی | فرداد دشت الموت

خرید کود ماهی رستان | فرداد دشت الموت قزوین

شرکت فرداد دشت الموت قزوین فعالیت خود را در زمینه ی مشاوره اراضی منابع طبیعی شیلات،فروش محصولات کشاورزی اعم از بوتاکلر،کود مرغی مایع،گوگرد مایع و ... را زیر نظر بهترین و مجرب ترین مهندسان آغاز نموده است.این مجموعه همواره در صدد است تا با بهترین قیمت بهترین محصولات و خدمات را به شما مشتریان عزیز و گرامی عرضه نماید.شما میتوانید برای مشاهده خدمات این شرکت بر روی دکمه زیر کلیک نمایید.

خرید کود ماهی رستان | فرداد دشت الموت


نظرات و پیشنهادات و انتقادات خود را با ما در میان بگذارید