advertise

خرید کود ۵۷-۷-۷

کود پتاس بالا

با توجه به فرموله‌ی خاص کود پتاس بالا بهترین زمان استفاده بعد از آغاز باردهی می‌باشد. این کود پتاس بالا کاملاً محلول در آب بوده و می‌توان در سیستم‌های آبیاری تحت فشار یا غرق آبی استفاده کرد. تمامی احتیاجات کودی مخصوصاً پتاس را در زمان استفاده تامین می‌کند.
می‌توان بصورت محلول‌پاشی نیز استفاده کرد. قدرت جذب بالائی داشته و به راحتی توسط گیاه جذب و استفاده می‌شود. اختلاط مواد اولیه بکاررفته بصورت کامل بوده و هر ذره خود یک کود کامل می‌باشد. باعث رشد و توسعه‌ی ریشه‌ی گیاه می‌شود. میزان باردهی را افزایش می‌دهد. با توجه به قدرت انحلال و جذب بالا نیاز آبی را به شکل کاملاً محسوسی کاهش می‌دهد. با توجه به حداقل پسماند باعث افزایش چشم‌گیر شوری خاک نمی‌شود.
قابلیت های کود پتاس بالا
*عناصر تشکیل دهنده:(پتاسیم،نیتروژن،فسفر) *تامین کننده ی عناصر غذایی مورد نیاز گیاه. *افزایش اندازه و رنگ میوه. *میزان باردهی را افزایش می دهد. *تقویت کننده و افزایش دهنده مقاومت گیاه به تنش های سرما،گرما و خشکی .

خرید کود پتاس بالا |فرداد دشت الموت

شرکت فرداد دشت الموت قزوین با ارائه سایر خدمات در زمینه طراحی و اجرا زمین های کشاورزی اعم از نقشه برداری، مشاوره اراضی, مشاوره منابع طبیعی, مشاوره شیلات آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. شما میتوانید برای مشاهده ی سایر خدمات این شرکت بر روی لینک زیر کلیک نمایید.


نظرات و پیشنهادات و انتقادات خود را با ما در میان بگذارید